Sunday, July 10, 2011

LMF 揸緊中指 MV



LMF - 揸緊中指(歌詞)

LMF - 揸緊中指

主唱:LMF
作曲:DavyBigFly
填詞:MC Yan / Phat / Kit / Wah
編曲:DavyBigFly
監製:DavyBigFly
資料來源:http://darzz.com/

Microphone check one
戚起耳朵聽真 清晰嘅音聲向你腦袋進軍
一直都知自由係要去捍衛
不惜一切就算我哋依然處於弱勢
奸商加狗官最叻係玩拑制
事實擺在眼前就咪玩抹黑矇閉
強勢未倒下 頭顱未被斬下
有法治一日我哋依然不怕
逼不得已大懶堂要出嚟申張正義
但係呢首歌嘅內容並冇牽涉到政治
我話你知個世界越係動盪
我哋嘅思維就更加要懂得開放come on

*一二兩隻手指 意義就只有自由兩個字
 一無所有嘅鬥士 揸緊中指唔係你想咁易
 一二兩隻手指 意義就只有自由兩個字
 一無所有嘅鬥士 揸緊中指唔係你想像咁易*

我並唔認同你講嘅一切一切
但我會捍衛 即使死不眼閉
並唔認為你所謂嘅需要克制
會帶來公平 穩定壓倒一切
唔屈服於錢幣 唔怕照肺
見權貴一樣照吠 正義係不顧一切
唔怕揭穿虛偽 住濁世繼續警世
唔會感到孤獨 為自由不枉一世
我知道世事無絕對嘅對與錯
就算我*你亦無需要對號入座
我憤怒你無需要大驚小怪
十九區報導唔可以當做表態


.

No comments: